Dviračių žygis „Suk į dešinę“ 2011. Pirmoji žygio diena

Liepos 16-oji

Šiandien prasidėjo ilgai lauktas tradicinis dviračių žygis „Suk į dešinę“. Jubiliejinis. Jau dešimtasis. Simboliška, kad pirmąją dieną keliavome į Jurbarką. Miestas šventė 400 metų jubiliejų. Tad dieną praleidome neįtikėtinai pakiliai, linksmai, ir bent jau aš – labai sportiškai. Bet apie viską iš pradžių.

Šią dieną pavadinčiau apšilimu prieš kelionę po Lietuvą, nes dviračių pedalus mynėme mažiau nei esame įpratę. Tačiau įspūdžių ir nuotykių – tikrai pakako. Jurbarko miesto šventė išties įspūdinga. Iškilmingame Jurbarko Tarybos posėdyje dalyvavo Premjeras Andrius Kubilius ir Virgis Valentinavičius. Jie pasveikino du Jurbarko garbės piliečius – A..Piročkiną ir A.J.Kazakevičių. Susitikome su savo kolegomis TS-LKD nariais jurbarkiečiais. Kalbėjomės apie viską – žmonių nuotaikas,  ir jų įgyvendinimą, apie artėjančius rinkimus į Seimą, apie tai kuo gyvena Jurbarkas ir jo žmonės.

Tikrasis išbandymas man, Andriui, Edmundui, Donatui, Justinui prasidėjo po pietų. Dalyvavome varžytuvėse, kurias žodžiais ne taip lengva ir nupasakoti – reikia pamatyt, pajust, patiems dalyvaut :) Estafetė – dviračiais per kliūtis – lyg ir mano sritis, juk teko minant dviračio pedalus pakliūti į pačias įvairiausias situacijas. Tačiau šį kartą ne viskas taip paprasta, nes trasa driekėsi ir žeme, ir vandeniu. Jurbarkiečių išradingumas tuo nesibaigė. Mums reikėjo iš Nemuno vandens prinešti. Stengiamės iš visų jėgų, tikiuosi, kad dėl to vandens lygis Nemune nesumažėjo labai smarkiai :) O kiek emocijų ir jėgų pareikalavo rungtis, per kurią surišti viena virve turėjome bėgti per kliūtis ir surinkti lelijas. Manau, kad rezultatas puikus, nes mes – neturėjome laiko intensyvioms treniruotėms :) Juo labiau , kad mūsų komandos pavadinimas, anot Andriaus, turėjo būti “Diedukai suka į dešinę”… Kas laimėjo? Žinoma – draugystė. Ačiū jurbarkiečiams už mūsų komandos palaikymą. Jei ne jūsų plojimai ir padrąsinantys šūksniai, galėjo būt ir blogiau :) Puikiai praleidome dieną, daug bendravome. Dėkoju jurbarkiečiams už šiltą priėmimą ir už nuoširdų palaikymą, gražius palinkėjimus ir tikėjimą mumis. Dabar ruošiamės nakvynei. Ryt – nauja įspūdžių pilna diena. Iki :)

Nuotraukose – pirmosios žygio dienos akimirkos.