Dviračių žygis „Suk į dešinę“ 2011. Septintoji diena

Žygis artėja prie finišo tiesiosios. Šiek tiek liūdna,  nes greit kelionė baigsis ir iki kitos vasaros žygeiviai gyvens gražiais prisiminimais. Ši diena neišsiskyrė numintų kilometrų rekordais – nuvažiavome apie 50 kilometrų. Pasiekėme pajūrį. Pirmąją dienos pusę praleidome Kretingoje. Tai vienas seniausių vakarų Lietuvos miestų, urbanistikos paminklas. Apžiūrėjome Kretingos dvaro parką. Ilgą laiką jį valdė grafai Tiškevičiai. Dabar čia yra Kretingos muziejus, Žiemos sodas (buvusi oranžerija), didelis parkas. Išlikusi dvaro alaus darykla.

Užsukome į Kretingos parką, kuriame – astronominis saulės kalendorius. Pirmąjį Saulės laikrodį Kretingoje 1610 m. pastatė J.K.Chodkevičius. Antrasis Saulės kalendorius-laikrodis papuošė Kretingą 2002 m. rugpjūčio 10 d..

Apsilankėme Kretingos Viešpaties Apreiškimo Švč. Mergelei Marijai bažnyčioje.  Tai yra seniausia išlikusi bažnyčia Žemaitijoje, pastatyta 1617 m. Dažnai skubėdami į Palangą, Kretingoje net nestabtelime. O visai be reikalo – miestas turi ką parodyti ir kuo didžiuotis, yra labai tvarkingas.

Popietę ir vakare mynėme pajūriu. Žinoma, ir čia vyko daugybė neplanuotų susitikimų su žmonėmis. Palangoje vykstančių „Omnitel 1000 km lenktynių“ žiūrovai ir dalyviai ir organizatoriai buvo nustebinti pamatę žaliais marškinėliais ir dviratininkų aprangomis iš kitų išsiskiriantį mūsų būrelį. Buvome sutikti labai draugiškai. Tam tikra prasme ir mes – adrenalino fanatikai:)  Spaudoje iš karto pasirodė tokios žinutės: “Savo pomėgiu aktyviai leisti laisvalaikį garsėjantis premjeras su savo bendraminčiais šiomis dienomis dviračiais keliauja iš Jurbarko į Skuodą, ir kai dalis dviratininkų, pasiekusių Palangą nuskubėjo į paplūdimį, premjeras su keliolika bendražygių užsuko į lenktynių trasą.
Salotiniais marškinėliais ir specialiais dviratininko šortais apsirėdęs premjeras traukte traukė lenktynes stebinčių smalsuolių žvilgsnius “. Išvada viena – per dažnai dėvime dalykinius kostiumus :)

Pabendravę , aktyviai „pasirgę“ už trąšoje prakaitą liejančius lenktyninkus, pasukome į Šventąją. Poilsiui pasirinkome  vietą mįslingu „Laumių vingio“ pavadinimu. Gal ši vieta išties pagoniškųjų laumių globojama? Rytą paaiškėsJ